Pril Logo

Naš prispevek UNICEF-u

Nimajo vsi dostopa do kakovostnih obrokov

Od letošnjega leta (2019) Somat in Pril podpirata UNICEF-ov globalni program za hrano, katerega namen je izboljšati prehrano otrok po celem svetu in s tem povečati možnosti za preživetje, rast in razvoj.

© UNICEF/UN074440

S pomočjo partnerstva se bo UNICEF trudil izboljšati kakovost hrane, ki jo otroci zaužijejo.

Če lokalno dostopna hrana ne zmore izpolniti prehranskih potreb, se bo spodbujala uporaba obogatene hrane in prehranskih dodatkov. Otroci, pri katerih je že prisotna huda akutna podhranjenost, bodo prejeli priporočeno specializirano terapevtsko hrano. UNICEF-ova podpora bo vključevala tako sodelovanje z nacionalnimi vladami pri sprejemanju ustreznih nacionalnih politik, kot pomoč skupnostim pri zagotavljanju optimalne prehrane otrok.

Kje pomagamo?

Finančna podpora, ki je posledica partnerstva med Henklom in  UNICEF-om, bo pomagala v regijah in državah, kjer je najbolj potrebna, še posebej tam, kjer je podhranjenost najbolj razširjena: v vzhodni Aziji in Pacifiku, vzhodni in južni Afriki, južni Aziji in zahodni ter srednji Afriki.

Zemljevid je stiliziran in ni v merilu. Ne odraža UNICEF-ovega stališča glede pravnega statusa katere koli države ali območja ali določitve katere koli meje.

Kako naš prispevek podpira delo UNICEF-a na področju prehrane?

UNICEF otrokom pomaga vsak dan in vse od začetka njihove življenjske poti: matere izobražuje o prehrani, bogati prehrano s pomembnimi hranili in rešuje življenja hudo akutno podhranjenih otrok. Poleg tega si UNICEF prizadeva za ustrezno prehranjenost otrok na kriznih območjih.

Te dejavnosti so del UNICEF-ovega globalnega programa za prehrano, ki jim bosta podprla Pril in Somat:

© UNICEF/UNO156175
  • Zdravljenje in skrb za otroke s hudo akutno podhranjenostjo
  • Dodajanje vitamina A
  • Obogatitev hrane z vitamini in minerali
  • Pomoč materam in otrokom v humanitarnih krizah
  • Zaščita, spodbujanje in podpora pri dojenju in hranjenju z dopolnilno hrano

Z izboljšanjem prehrane in prehranjevalnih praks ter dostopom do najpomembnejših prehranskih storitev, zdravstvene nege in zdravega okolja lahko ustavimo podhranjenost, preden se le-ta pojavi, ter otrokom in njihovim družinam zagotovimo svetlejšo prihodnost.

EVANSOVA ZGODBA

Kako so prispevki UNICEF-ovemu globalnemu programu za hrano spremenili Evansovo življenje

©UNICEF/UN0273233/Ndinda

Utrujen, a srečen: Evans Mumo, star 2 leti in 7 mesecev, počiva po uravnoteženem obroku, ki ga je pripravila njegova mama.

Evans je zdaj zdrav otrok

©UNICEF/UN0259566/Ndinda

Evans živi v kraju Kitui v Keniji. UNICEF-ov program za hrano je pomagal njegovi družini.

Razmere, s katerimi se spopada njegova družina, niso vedno preproste. Kenija se še vedno sooča z velikimi izzivi. Skoraj polovica prebivalcev živi pod mejo revščine. Ponavljajoče se suše in slabe žetve so v vzhodni Afriki pogoste, zaradi česar otrokom ter njihovim družinam grozita lakota in podhranjenost.

Cilj programa je izboljšati prehranjenost otrok v prvih 1000 dneh življenja, ki začnejo teči že v času, ko je otrok še v maternici, in se končajo pri drugem letu starosti. Program vključuje zagotavljanje prehranskega svetovanja prek zdravstvenih prostovoljcev v skupnosti in dodatno finančno pomoč za gospodinjstva.

Zahvaljujoč programu za prehrano je Evans zdaj zdrav otrok, ki vsa hranila, ki jih potrebuje, dobi iz vsakodnevne prehrane. »Evans dandanes redkokdaj zboli,« pravi njegova skrbnica, 38-letna Anastasia Kalekye Mumo. »Kliniko obiščeva samo zaradi spremljanja njegove rasti in običajnih težav, kot je prehlad ali vročina

Zahvaljujoč temu programu za prehrano je Evans zdaj zdrav otrok, ki vsa hranila, ki jih potrebuje, dobi iz svoje vsakodnevne prehrane.

»Pred prehranskim svetovanjem nisem vedela, kako ustrezno pripraviti hrano, pripraviti sem znala samo lahko, redko ovseno kašo. Zdravstvena svetovalka v skupnosti me je naučila pravilne priprave hrane in v obroke za moje otroke vključiti različne vrste živil.«

© UNICEF/UN00259568

Izjava o omejitvi odgovornosti

UNICEF ne oglašuje ali podpira nobenega podjetja, blagovne znamke, produkta ali storitve.